Forbrukeranalyser blir viktigereMerkevare er dagligvareprodusentenes viktigste beskyttelse mot endringer i rammebetingelser. For å ha sterke merkevarer er man først og fremst nødt til å forstå hva forbrukeren ønsker. Den beste måten å finne ut av det er å måle hva forbrukere gjør, ikke det de forteller et analysebyrå at de ønsker... og denne informasjonen er tilgjengelig om man jobber litt smart med nettbasert analyse. Førsteklasses kunnskap om forbrukeren er helt nødvendig for å øke treffsikkerheten i nylanseringer, bedre forbrukerkommunikasjonen og finne nye målgrupper eller produktområder for å øke salgsvolumer.
|
Vi har laget et skriv om betydningen av analyser. Hvis du legger igjen informasjonen din nedenfor, sender vi deg PDF av skrivet
Hva vi kan levere
|
Har du spørsmål?
Vår ansvarlige for Forbrukeranalyser kan hjelpe deg med alle spørsmål du kan ha, om hva vi kan bistå deg med eller hvordan vi best kommer i gang. Om du ønsker å avtale et uforpliktende møte, så stiller vi velvillig opp.
Eventuelt kan du legge igjen din kontaktinformasjon, så tar vi kontakt med deg.
Eventuelt kan du legge igjen din kontaktinformasjon, så tar vi kontakt med deg.