Strategy House AS tok høsten 2013 initiativ til etablering av nettbutikken Matbazaren.no.
Dette er gjort fordi netthandelen skyter fart i alle segmenter av forbrukervaresalg, og vi ønsker å kunne gi råd og veiledning med basis i praktisk og operativ erfaring.
Matbazaren.no tilbyr i dag et unikt sortiment av langtidsholdbare matvarer fremstilt av lokale produsenter fra Provence i Frankrike og Piemonte/Liguria i Italia.
Samtidig utvikles Matbazaren.no som en kanal for uttesting av nye produkter. Produktlansering av matvarer gjennom tradisjonelle kanaler er svært kostnadskrevende, og det er viktig med best mulig kunnskap om suksessannsynlighet før lansering.
Gjennom Matbazaren.no har Strategy House dessuten vunnet ulike erfaringer som vil være nyttig i vårt rådgivningsarbeid:
Er du interessert i mer informasjon om våre arbeidsformer? Trykk her for vår kontaktinformasjon.
Dette er gjort fordi netthandelen skyter fart i alle segmenter av forbrukervaresalg, og vi ønsker å kunne gi råd og veiledning med basis i praktisk og operativ erfaring.
Matbazaren.no tilbyr i dag et unikt sortiment av langtidsholdbare matvarer fremstilt av lokale produsenter fra Provence i Frankrike og Piemonte/Liguria i Italia.
Samtidig utvikles Matbazaren.no som en kanal for uttesting av nye produkter. Produktlansering av matvarer gjennom tradisjonelle kanaler er svært kostnadskrevende, og det er viktig med best mulig kunnskap om suksessannsynlighet før lansering.
Gjennom Matbazaren.no har Strategy House dessuten vunnet ulike erfaringer som vil være nyttig i vårt rådgivningsarbeid:
- Logistikk og vareflyt
- Forbrukerkommunikasjon med basis i nettbutikk
- Koordinasjon og samordning mellom nettbutikk og fysiske utsalg
- Effektiv etablering og drift av nettbutikkløsninger
Er du interessert i mer informasjon om våre arbeidsformer? Trykk her for vår kontaktinformasjon.