Vi har definert fire forretningsområder som blir viktige for fremtidens FMCG-marked
Forretningsutvikling og strategiske prosesser
|
Forbrukerstyrt topplinjevekst
|
Marginbedring via digitalisert driftskontroll
|
Strukturering i oppstartsbedrifter
|
Tre årsaker for å ta kontakt med oss
VerdibyggingVi vet hva slags utviklingsprosjekter som skaper verdier i dagligvare og handel
|
KompetansebyggerVåre metoder sikrer både fremdrift, skaper involvering blant ansatte, og legger igjen kompetansen hos bedriften
|
Praktisk digitaliseringVi leverer resultatbaserte prosjekter, hvor vi gjennom praktiske utviklingsoppgaver kan hjelpe bedriften få sitt nødvendige digitale løft
|
Motta våre analyser av aktuelle temaer
Ca. 4 ganger i året lager vi analyser av aktuelle temaer om retail og FMCG-markedet. Tidligere har vi blant annet undersøkt Menys nettbutikk og Amazons oppkjøp av Whole Foods. Disse analysene er korte, og illustrerende. Om du ønsker i fremtiden ønsker å motta slike analyser, melder du deg på nedenfor. Dersom du ønsker å motta tidligere analyser, kan du ta kontakt med oss via skjemaet helt nederst.
Vi vil ikke benytte e-postadressen din oppgitt ovenfor i andre sammenhenger enn å sende ut analysene og kommunikasjon i forbindelse med disse.