• Hjem
  • Blogg
  • Om Strategy House
    • Strategi- og forretningsutvikling
    • Forbrukerstyrt topplinjevekst
    • Digitalisert marginbedring
  • Matsvinn
  • Skattefunn-søknad
    • Om SkatteFUNN
  • Fremtidens handel
  • 100dagersplan
  • Økonomistyring
  • Strategiplan
  • Hjem
  • Blogg
  • Om Strategy House
    • Strategi- og forretningsutvikling
    • Forbrukerstyrt topplinjevekst
    • Digitalisert marginbedring
  • Matsvinn
  • Skattefunn-søknad
    • Om SkatteFUNN
  • Fremtidens handel
  • 100dagersplan
  • Økonomistyring
  • Strategiplan
Strategy House
  • Hjem
  • Blogg
  • Om Strategy House
    • Strategi- og forretningsutvikling
    • Forbrukerstyrt topplinjevekst
    • Digitalisert marginbedring
  • Matsvinn
  • Skattefunn-søknad
    • Om SkatteFUNN
  • Fremtidens handel
  • 100dagersplan
  • Økonomistyring
  • Strategiplan

Nye vinnere innen handelen skapes nå

Handelen er inne i en omstillingsperiode, og aktører må kombinere nye og gamle metoder for å blomstre

Picture
1. Butikkdød skaper muligheter for de som arbeider rett
Picture
2. Premissene for morgendagens suksess skapes i dag
Picture
3. Din beste praksis må utvikles på forbrukerens premisser, og la målingen av salget styre utviklingen
Handelen må finne balansen mellom fysiske og digitale flater og jakte nærliggende bransjeglidning for å bli en vinnerbedrift i dette tiåret. Strategy House har hjulpet bedrifter med omstilling og forretningsutvikling i over tyve år. Vi har praktiske verktøy og prosesskunnskap til å hjelpe din handelsvirksomhet å gjennomføre de nødvendige utviklingsprosjektene.
Vi har gjort en analyse av hvor handelen er på vei i dette tiåret
Les her hvordan vi tror utviklingen fremover blir
Vi lager nyttige analyser 4-6 ganger i året. Meld deg på vårt nyhetsbrev for å bli oppdatert når vi publiserer nye innlegg

Hvordan skape konkurransekraft i dagens handel?


Man må lykkes med å knekke forbrukerkoden
​Man må tenke tradisjonelt, men bruke moderne teknikker!
​

1. ​Test alltid nye ting smått, og mål suksesser og mistak
2. God, gammeldags kjøpmannskap er alltid vinnerformelen. Med moderne IT- og kommunikasjonsmuligheter, kan man skalere effekten av gamle prinsipper
3. Å vinne forbrukerens gunst, betyr at du må alltid sette forbrukeren først. La forbrukervalgene og godt kjøpmannskap bestemme hva du gjør, unngå synsing og magefølelse som beslutningsgrunnlag

Picture

​Vår jobb er å hjelpe dere finne tiltak, bistå med organisering og bidra med kapasitet til å gjennomføre prosjekter innen tidsrammer

Vi kan hjelpe deg finne formen for å lykkes med morgendagens økt!

Ta kontakt med oss dersom du vil høre om hvordan vi kan hjelpe dere i gang med moderne kjøpmannsskap. Ring oss på telefon 95 77 77 73, send e-post til bm@strategy-house.no, eller les vår analyse av handelen i 2030
Motta våre analyser på epost!

    Send oss en melding om du lurer på noe

Send e-post

Ring oss på +47 95 77 77 73

Besøksadresse: Lysaker torg 6

​Strategy House AS
Postboks 181, 1325 Lysaker