Handelen er inne i en omstillingsperiode, og aktører må kombinere nye og gamle metoder for å blomstre
Handelen må finne balansen mellom fysiske og digitale flater og jakte nærliggende bransjeglidning for å bli en vinnerbedrift i dette tiåret. Strategy House har hjulpet bedrifter med omstilling og forretningsutvikling i over tyve år. Vi har praktiske verktøy og prosesskunnskap til å hjelpe din handelsvirksomhet å gjennomføre de nødvendige utviklingsprosjektene.
Vi har gjort en analyse av hvor handelen er på vei i dette tiåret
Vi lager nyttige analyser 4-6 ganger i året. Meld deg på vårt nyhetsbrev for å bli oppdatert når vi publiserer nye innlegg
Hvordan skape konkurransekraft i dagens handel?Man må lykkes med å knekke forbrukerkoden
Man må tenke tradisjonelt, men bruke moderne teknikker!
1. Test alltid nye ting smått, og mål suksesser og mistak 2. God, gammeldags kjøpmannskap er alltid vinnerformelen. Med moderne IT- og kommunikasjonsmuligheter, kan man skalere effekten av gamle prinsipper 3. Å vinne forbrukerens gunst, betyr at du må alltid sette forbrukeren først. La forbrukervalgene og godt kjøpmannskap bestemme hva du gjør, unngå synsing og magefølelse som beslutningsgrunnlag |
Vår jobb er å hjelpe dere finne tiltak, bistå med organisering og bidra med kapasitet til å gjennomføre prosjekter innen tidsrammer
Vi kan hjelpe deg finne formen for å lykkes med morgendagens økt!
Ta kontakt med oss dersom du vil høre om hvordan vi kan hjelpe dere i gang med moderne kjøpmannsskap. Ring oss på telefon 95 77 77 73, send e-post til bm@strategy-house.no, eller les vår analyse av handelen i 2030