Vi har definert fire forretningsområder som blir viktige for fremtidens FMCG-marked
To edit, simply click directly on the text and add your own words.
Use this text to go into more detail about who you are.
Use this text to go into more detail about who you are.
Forretningsutvikling og strategiske prosesser
|
Forbrukerstyrt topplinjevekst
|
Marginbedring via digitalisert driftskontroll
|
Strukturering i oppstartsbedrifter
|
Vi har utviklet
Tre årsaker for å ta kontakt med oss
VerdibyggingVi vet hva slags utviklingsprosjekter som skaper verdier i dagligvare og handel
|
KompetansebyggerVåre metoder sikrer både fremdrift, skaper involvering blant ansatte, og legger igjen kompetansen hos bedriften
|
Praktisk digitaliseringVi leverer resultatbaserte prosjekter, hvor vi gjennom praktiske utviklingsoppgaver kan hjelpe bedriften få sitt nødvendige digitale løft
|
Motta våre analyser av aktuelle temaer
Ca. 4 ganger i året lager vi analyser av aktuelle temaer om retail og FMCG-markedet. Tidligere har vi blant annet undersøkt Menys nettbutikk og Amazons oppkjøp av Whole Foods. Disse analysene er korte, og illustrerende. Om du ønsker i fremtiden ønsker å motta slike analyser, melder du deg på nedenfor. Dersom du ønsker å motta tidligere analyser, kan du ta kontakt med oss via skjemaet helt nederst.
Vi vil ikke benytte e-postadressen din oppgitt ovenfor i andre sammenhenger enn å sende ut analysene og kommunikasjon i forbindelse med disse.