"Plans are worthless, but planning is everything.”
- DWIGHT D. EISENHOWER
God drift blir ekstra viktig i 2021
Det kommende året blir uoversiktlig med mange omveltninger i løpet av året. Bransjer og aktører som er hardt truffet av pandemien, kan vente en stor økning i omsetning i løpet av året (men ikke umiddelbart), og bedrifter som har sett ekstraordinære gode forutsetninger, må forberede seg på en normalisering.
En tid med forandringer fører naturligvis med seg muligheter, og for å sikre seg best mulig forutsetninger for å nytte seg av disse, krever det at man har...
1) gode planleggingsprosesser med tydelige mål som hele organisasjonen følger
2) gode beslutningssystemer som klarer å ta høyde for at endringer kommer raskt
3) god kontroll på driften
Vi har verktøyene som sikrer alle tre ingrediensene i et godt nytt år!
En tid med forandringer fører naturligvis med seg muligheter, og for å sikre seg best mulig forutsetninger for å nytte seg av disse, krever det at man har...
1) gode planleggingsprosesser med tydelige mål som hele organisasjonen følger
2) gode beslutningssystemer som klarer å ta høyde for at endringer kommer raskt
3) god kontroll på driften
Vi har verktøyene som sikrer alle tre ingrediensene i et godt nytt år!
Vi har konkrete tjenester som sikrer et godt år
1. Økonomistyring
|
2. 100-dagersplan
|
3. Strategiplan
|
Strategy House har over 20 års erfaring med å hjelpe bedrifter sikre bedre kontroll over driften, forretningsutvikling og gjennomføring av prosjekter.
Les våre analyser av norsk næringsmiddelbransje
|
|
Tre årsaker for å ta kontakt med oss
VerdibyggingVi vet hva slags utviklingsprosjekter som skaper verdier i dagligvare og handel
|
KompetansebyggerVåre metoder sikrer både fremdrift, skaper involvering blant ansatte, og legger igjen kompetansen hos bedriften
|
Praktisk digitaliseringVi leverer resultatbaserte prosjekter, hvor vi gjennom praktiske utviklingsoppgaver kan hjelpe bedriften få sitt nødvendige digitale løft
|
Motta våre analyser av aktuelle temaer
Ca. 4 ganger i året lager vi analyser av aktuelle temaer om retail og FMCG-markedet. Tidligere har vi blant annet undersøkt Menys nettbutikk og Amazons oppkjøp av Whole Foods. Disse analysene er korte, og illustrerende. Om du ønsker i fremtiden ønsker å motta slike analyser, melder du deg på nedenfor. Dersom du ønsker å motta tidligere analyser, kan du ta kontakt med oss via skjemaet helt nederst.
Vi vil ikke benytte e-postadressen din oppgitt ovenfor i andre sammenhenger enn å sende ut analysene og kommunikasjon i forbindelse med disse.